بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

پیوندها

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۲ ب.ظ

نکاتی برای انجام بهتر بازسازی منزل

هنگام بازسازی ساختمان ابتدا تمامی لوله کشی های آب و رادیاتور و سیم کشی برق را بررسی می کنیم چون امکان دار قسمتی یا بخشی از آن پوسیده شده باشد و حادثه ساز شود.

عایق بندی سرویس بهداشتی مانند حمام و توالت و آشپزخانه باید چک شود چرا که در صورت نشتی آب امکان دارد کف ریزش کند و بسیار خطرناک است و تعمیر آن هزینه بر است.

تمامی موارد فوق قسمت های حیاتی  یک ساختمان را تشکلیل می دهند و بازسازی ساختمان  و تعمیر آن ها باید در الویت قرار بگیرد و بعد به سراغ قسمت های دیگر مانند پنجره ها، درب ها، کف و دکوراسیون داخلی که شامل جابجایی قسمت های خانه مانند سرویس ها و اتاق ها و ... می شود.

در بازسازی منازل نقاطی وجود دارد که اگر در آن ها تغییراتی به وجود آوریم باعث می شود از فضا استفاده ی مفید تری شود و بر زیبایی آن می افزاید.

    از بین بردن فضای پرت ساختمان و استفاده مفید از آن ها
    داشتن آشپزخانه مناسب و کاربردی با تغییر و ترمیم کابینت ها، نما ورودی و ...
    زیباسازی سرویس بهداشتی با استفاده از کاشی
    زیبا سازی سالن پذیرایی با تغییر کف (پارکت کردن)، تغییر رنگ دیوار ها ویا استفاده از کاغذ دیواری های رنگی که این تغییرات شامل اتاق های خواب نیز می شود.
    استفاده ازدرب و پنجره های دوجداره که علاوه بر زیبایی برای صرفه جویی انرژی ضروری بوده وهمچنین از ورود آلودگی و سر و صدای بیرون جلوگیری میکند.


بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان ویکتوریایی و تبدیل به خانه مدرن شیشه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۴۲
shahtoot company
سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

راهنمای تغییر و تحول ساختمان از طریق بازسازی

امروزه بسیاری از مردم برای ایجاد تغییر و تحول در نمای ظاهری محل سکونت خود و کاهش هزینه های هنگفت ساخت و ساز به جای تخریب و ساختن از نو اقدام به نوسازی و بازسازی ساختمان می نمایند.
اجرای بازسازی ساختمان باید بر اساس شناخت کلی از فرهنگ آن کشور و قوانین حاکم بر آن باشد همچنین اجرای بازسازی ساختمان بایستی بر اساس معیارهای اصلی و خاص آشنا با آن محیط باشد شرایط آب و هوایی خاص آن منطقه نیز تاثیر زیادی بر روند اجرای بازسازی ساختمان دارد به طور مثال بازسازی ساختمان در مناطق خشک و کویری بسیار متفاوت است از بازسازی ساختمان برای مناطق مرطوب و بارانی .

تفاوت شرایط اقتصادی افراد در روند بازسازی ساختمان تاثیر بسزایی دارد. به طور مثال : به علت تنوع اجناس در آن منطقه خاص هزینه ی تمام شده ی شیرآلات یک ساختمان می تواند بسیار متفاوت باشد که با توجه به بودجه ی سازنده انتخاب می شود .
سلیقه ی افراد مختلف نیز در روند بازسازی ساختمان در مکان های مختلف دنیا بسیار متفاوت می باشد به طور مثال شما مشاهده می کنید که حتی در یک کشور در روستاها و شهرهای  مختلف انتخاب رنگ آمیزی و دکوراسیون داخلی ساختمان ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.

بازسازی ساختمان امروز بسیار کم هزینه تر و به صرفه تر می باشد تا اینکه ما بخواهیم واحد جدیدی برای خود ایجاد نماییم، همچنین زمان کمتری را نیز برای نوسازی ساختمان نیاز خواهیم داشت.
 مطلب مرتبط: بازسازی ساختمان سه طبقه آپارتمان مسکونی در بوداپست
برای بازسازی ساختمان در ابتدا باید مشخص کنیم تصمیم داریم چه کارهایی انجام دهیم و چه مقدار هزینه برای این تغیرات در نظر گرفته ایم همچنین باید شرایط خانه را مد نظر داشته باشیم. برای این منظور ابتدا باید یک سری از قسمت های خانه را بررسی کنیم که در مطالب بعدی خدمت شما ارائه می شود...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۸ ، ۱۳:۳۸
shahtoot company
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۶ ب.ظ

قدمهای اولیه بازسازی فضای منزل


سبک مورد نظرتان را برای بازسازی انتخاب کنید

در اولین قدم باید ببینید که با چه خط مشی می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را بازسازی کنید. به عبارتی باید بدانید که سبک مورد علاقه تان چیست. شاید در حال حاضر در خانه ای کلاسیک زندگی می کنید اما تمایل دارید بعد از بازسازی ساختمان خانه ای مدرن را تجربه کنید. این قدم مهم ترین قدم است چرا که شما را در انتخاب شرکت معماری مناسب این کار کمک می کند.


انتخاب فضاها برای بازسازی فضای منزل

بعد از انتخاب سبک به این فکر کنید که آیا همه فضاهای داخلی خانه تان به بازسازی احتیاج دارد یا نه؟ شاید فقط یک یا دو فضای خانه مانند نشیمن و یا آشپزخانه تان به بازسازی احتیاج داشته باشد یادتان باشد که این مورد بسیار مهم است چرا که دقیقا با هزینه های شما مرتبط است و می تواند بر کیفیت بازسازی نهایی شما هم تاثیر گذار باشد.

 
انتخاب اهالی فن و متخصصان مورد نظر برای بازسازی ساختمان

بعد از این که سبک دکوراسیونی تان را مشخص کردید باید به سراغ گروه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند

 
هزینه های بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه

بعد از آن که به لیستی قطعی از این اهالی فن رسیدید حالا وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید تا بدانید هر کدام از آن ها با چه هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهند. و در نهایت آن شرکت معماری و یا دکوراتوری که هم سبک طراحی اش به دلتان می نشیند و هم هزینه اش با جیب شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

بعد از آن که همه جوانب را برای بازسازی خانه تان سنجیدید حالا نوبت آن است که دست به عمل بزنید. بازسازی ها بنا بر مساحت و تعداد فضاهایی که می خواهید بازسازی کنید و نیز طرحی که شرکت مورد نظر برای دکوراسیون شما طراحی کرده است زمان های متفاوتی دارند.


بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان خانه ییلاقی انگلیسی

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۸ ، ۱۵:۴۶
shahtoot company