بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲ ق.ظ

نکات مورد توجه در بازسازی مراکز تجاری

 

 

 

   برآورد هزینه ها: یکی از مهم ترین موارد پیش از اقدام به بازسازی ساختمان مغازه برآورد هزینه های آن و هم چنین برنامه ریزی برای روند کار است این امر کمک شایانی به شما میکند در غیر این صورت ممکن است در روند کار دچار مشکل مالی شوید.
    رنگ دیوارها: از مهم ترین جلوه های یک مغازه رنگ دیوارهای آن است  گزینه های مختلف و متریال متنوعی برای پوشش دیوارهای وجود دارد که از آن جمله میتوان به رنگ، کاغذ دیواری، انواع دیوارپوشهای پی وی سی، سنگ، سرامیک، شیشه های تزیینی و .. اشاره کرد.
    سقف مغازه: جالب است بدانید استفاده از یک سقف مناسب می تواند تا حدود زیادی میتواند در زیبایی دکوراسیون و همچنین نورپردازی مناسب تاثیرگذار باشد. به این منظور بهتر است از سقف های کاذب استفاده کنید.
 توجه به  طراحی داخلی مغازه هنگام بازسازی ساختمان : در این مرحله باید توجه داشته باشید فضای کافی برای محصولات اعم از کیف، کفش، لباس و… داشته باشید تا مشتری هنگام ورود به مغازه احساس راحتی کند و ازخرید خود لذت ببرد یا بتواند در صورت خستگی روی مبل یا صندلی بنشیند و استراحت کند درواقع قرارگیری این مبلمان و یا صندلی های نشیمن در داخل مغازه، به نوع دکوراسیون و یا تغییراتی که قرار است حین بازسازی ساختمان مغازه و یا فروشگاه اتفاق بیفتد، بستگی دارد.
    دکوراسیون ویترین: در طراحی و ساخت دکور و ویترین مغازه تمام توان خود را بگذارید و از طراح بخواهید چندین طرح مختلف برای ویترین مغازه طراحی کند. در طراحی و دیزاین ویترین، رنگ‌های گرم و مجذوب کننده به کار ببرید، نوع قرارگیری و طراحی محصول در داخل ویترین، تنوع و فراوانی محصول در مدل های متفاوت و هم چنین وجود پنجره های شیشه ای شفاف جهت در معرض دید قرار دادن محصول و خیلی موارد دیگر نقش مهمی در به نمایش گذاشتن محصول شما دارد.
    نور مغازه: نور طبیعی بسیار بهتر از نور لامپ است اما اگر امکان استفاده از نور طبیعی را ندارید استفاده از از نورپردازی سقفی و دیواری و همینطور نورپردازی طبقات گزینه مناسبی است.
    درب ورودی: استفاده از درب های شیشه ای بهترین گزینه است زیرا مشتریان شما این امکان را دارند تا بدون ورود به مغازه بخشی از محصولات شما را ببیند و در صورت تمایل وارد شوند اما اگر برایتان مقدور است پیشنهاد می کنیم از درب های اتوماتیک استفاده کنید چرا که باعث سهولت در ورود مشتریان می شود و هم چنین نیاز به نظافت آن به دلیل کاهش تماس دست با در کمتر می شود.

    زیباسازی دکوراسیون مغازه یا فروشگاه با چیدمان منحصر به فرد مبلمان، رنگ های گرم و دلنشین وسایل موجود در فروشگاه جزو مواردی است که باعث می شود مشتری را به وجد بیاورد و همین عامل به ظاهر کوچک سود فراوانی را برای مغازه‌دار به همراه دارد. زیرا جلب رضایت یک مشتری سبب می شود تا تعداد مشتری های بیشنری به آن مغازه دعوت شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۲۲
shahtoot company
دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰۸:۲۱ ب.ظ

بازسازی مغازه و واحدهای تجاری


واژه بازسازی مترادف واژه مرمت می‌باشد. به طور کلی هرگونه عملیاتی که برای مرمت بنا صورت گیرد را بازسازی بنا می گویند. بازسازی ساختمان با هدف افزایش طول عمر بنا صورت می‌گیرند و از تخریب آن بنا جلوگیری می شود. همچنین بازسازی با هدف تغییر شکل ظاهری یک ساختمان با ظاهری یکنواخت به ساختمانی با ظاهر جذاب نیز انجام می گیرد. همانطور که گفتیم بازسازی ساختمان به معنای مرمت بخشی از ساختمان به منظور افزایش طول عمر بنا می‌باشد و در این نوع تعمیرات سعی می‌شود کمترین تغییرات بر روی ظاهر کلی بنا صورت گیرد. برخی بر این  باورند که هزینه های ناشی از بازسازی بسیار زیاد است پس از خیر آن می گذرند درحالی که سخت در اشتباه هستند. اگر برای بازسازی و طراحی داخلی ساختمان و  فعالیت های مربوطه از شرکتهای معماری خبره کمک بگیرید این فرایند با کمترین هزینه و در کمترین زمان با بالاترین سطح کیفی انجام خواهد شد.

 

 

شاید این سوال پیش بیاید که هزینه های طراحی دکوراسیون مغازه چگونه و بر چه اساس محاسبه می شود؟

به طور معمول هزینه پروژه پس از طراحی و براساس سبک طراحی و متریال مصرفی  و متراژ پروژه برآورد می شود.

 

بازسازی ساختمان یک واحد تجاری با طراحی داخلی مغازه عطر فروشی

 

چرا بازسازی مغازه و واحدهای تجاری اهمیت پیدا میکند؟

یکی از عواملی که سبب جذب مشتری می شود ظاهر متفاوت مغازه است همین امر سبب شده تا مالکان واحدهای تجاری به فکر  بازسازی ساختمان مغازه و تغییر دکوراسیون آن بیفتند. در بازسازی مغازه موارد مهمی وجود دارد که عدم توجه به آن ها می تواند روند کار را به تعویق بیاندازد.

درمطلب بعدی به توضیح مختصری از این موارد می پردازیم

 

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۲۱
shahtoot company